Εργαλεία για ΑΜΕΑ
  • Μεγέθυνση Γραμμάτων
  • Σμίκρυνση Γραμμάτων
  • Υψηλή Αντίθεση
  • Αντιστροφή Χρωμάτων
  • Ανοιχτόχρωμο Φόντο
  • Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
  • Επαναφορά
Πισω στη λιστα

Ενεργειες δημοσιοτητας και ευαισθητοποιησης των πολιτων στο πλαισιο υλοποιησης της Στρατηγικης Βιωσιμης Αστικης Αναπτυξης του δημου Καβαλας

project image

Η εν λόγω πράξη αφορά σε ενέργειες δημοσιότητας, προβολής και ευαισθητοποίησης των πολιτών σχετικά με τα τεχνικά έργα που υλοποιούνται από το Δήμο Καβάλας, τα μελλοντικά οφέλη από τη χρήση τους, καθώς και τα προβλήματα που πρόκειται να επιλυθούν. Ειδικότερα θα περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:
1η Δράση: ενέργειες διάχυσης στα ΜΜΕ
2η Δράση: προγραμματισμός και διοργάνωση ημερίδων
3η Δράση: παράγωγη ενημερωτικού και προωθητικού υλικού
4η Δράση: συντήρηση - επικαιροποίηση ιστοχώρου στο διαδίκτυο
5η Δράση: ανάπτυξη εφαρμογής για smartphone & tablet
6η Δράση: υλοποίηση εκπαιδευτικών εργαστηρίων και διαγωνισμών
7η Δράση: παρακολούθηση πράξης
Η υλοποίηση της πράξης προβλέπεται να διαρκέσει 46 μήνες μετά την έγκριση του σχεδίου υλοποίησης με ίδια μέσα και διακρίνεται σε τρείς φάσεις που ακολουθούν την πορεία των τεχνικών έργων της ΒΑΑ:
1η Φάση: Πληροφόρηση, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εταίρων, των δυνητικών ωφελούμενων και της κοινής γνώμης για τους στόχους και τα έργα της ΒΑΑ.
2η Φάση: Δημοσιοποίηση και προβολή της εξέλιξης των έργων.
3η Φάση: Δημοσιοποίηση και προβολή των αποτελεσμάτων των έργων.
 
Οφελη

Βάσει του Επικοινωνιακού Σχεδίου του ΕΣΠΑ 2014-2020, διαχειριστικές αρχές και τελικοί δικαιούχοι οφείλουν να ενημερώνουν το ευρύ κοινό και τους στοχευμένους ωφελούμενους για τους σκοπούς και τα αποτελέσματα των συγχρηματοδοτούμενων έργων. Συγκεκριμένα, η στρατηγική επικοινωνίας μπορεί να θεωρηθεί ως ένας δυναμικός χάρτης στον οποίο απεικονίζεται το σημείο όπου βρισκόμαστε και ταυτόχρονα οι κατευθύνσεις που επιδιώκουμε να ακολουθήσουμε προκειμένου να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά τους στόχους προς όλα τα κοινά. Για την επιλογή των επικοινωνιακών δράσεων, χρειάζεται να απαντηθούν μια σειρά από ερωτήματα που γεννιούνται στους πολίτες, όπως
- Τι κάνουμε; Για ποιο λόγο;
- Ποιο είναι το όραμά μας;
- Ποια είναι η αποστολή μας;
- Ποιόν εκπροσωπούμε; Πώς συνεργαζόμαστε ή συνδεόμαστε επικοινωνιακά με άλλους συγγενείς φορείς; (Υπουργεία, Περιφέρειες, Ευρωπαϊκή Επιτροπή κ.α.)
- Ποιοι είναι οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουμε;
- Με βάση τη μέχρι σήμερα εμπειρία μας, τι μπορούμε να βελτιώσουμε;
Απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις διαμορφώνουμε μια σαφή εικόνα της ταυτότητας του ΣΒΑΑ και θέτουμε τις βάσεις για το σχεδιασμό της στρατηγικής μας, ορίζοντας τους στόχους, το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε, καθώς και ενδεικτικές στρατηγικές προσέγγισης και αλληλεπίδρασης με το στοχοθετούμενο κοινό. Επιπλέον, διασφαλίζουμε ότι η οργάνωση της επικοινωνιακής μας στρατηγικής βασίζεται στη συνέργεια, τη συμπληρωματικότητα και τη μέγιστη δυνατή ομοιογένεια λαμβάνοντας υπόψη τις κατευθύνσεις της Περιφέρειας ΑΜΘ και τις ενέργειες συνεργαζόμενων φορέων και δικαιούχων, με στόχο τη μεγιστοποίηση του επικοινωνιακού αποτελέσματος.
Πληροφοριες
Κατηγορια
ΕΣΠΑ 2014 - 2020
Κατασταση
Σε εξέλιξη
Περιοχη
Καβάλα
Ταμειο χρηματοδοτησης
Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)
Επιχειρησιακο προγραμμα
ΠΕΠ Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης
Προγραμματικη περιοδος
Προγραμματική Περίοδος 2014-2020
Στρατηγικη
Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη (ΒΑΑ) 2014 - 2020
Προυπολογισμος
112.000,00 €
Φορεας υλοποιησης
Δημωφέλεια
Φορεας λειτουργιας
Δημωφέλεια
Ιστοσελιδα
Ρυθμίσεις Cookies