Εργασίες αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων κτιριακών υποδομών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας. Βασικός στόχος των εργασιών είναι η ενίσχυση της ασφάλειας του κτιριακού συγκροτήματος κατόπιν τεκμηρίωσης της στατικής ανεπάρκειας αυτού, η ενεργειακή αναβάθμιση του συνολικού κελύφους και η αρχιτεκτονική προσαρμογή του συνόλου του συγκροτήματος για την εύρυθμη λειτουργία του, με ταυτόχρονη εξασφάλιση απρόσκοπτης μετακίνησης, διαβίωσης, εξυπηρέτησης και συμμετοχής των μαθητών και ατόμων με αναπηρία, καθώς και των εμποδιζόμενων ατόμων, εντός του σχολικού συγκροτήματος και του περιβάλλοντα χώρου.
Τα αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίηση όλων των εργασιών αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού θα είναι πολλαπλά:
-ασφάλεια των μαθητών, των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού και εν γένει της εκπαιδευτικής διαδικασίας, λόγω των εργασιών στατικής ενίσχυσης του σχολείου,
-μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος, εξοικονόμηση ενέργειας, ως αποτέλεσμα των εργασιών ενεργειακής αναβάθμισης του σχολείου,
-μείωση των λειτουργικών δαπανών του σχολείου, ως αποτέλεσμα των εργασιών ενεργειακής αναβάθμισής του,
-εκσυγχρονισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παροχή ποιοτικότερης εκπαίδευσης λόγω του συνόλου των εργασιών εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του σχολείου,
-άρση των ανισοτήτων, λόγω των εργασιών αρχιτεκτονικής προσαρμογής του σχολείου, που θα διασφαλίζουν την απρόσκοπτη μετακίνηση, διαβίωση, εξυπηρέτηση και συμμετοχή των μαθητών και ατόμων με αναπηρία, καθώς και των εμποδιζόμενων ατόμων εντός του σχολικού συγκροτήματος και του περιβάλλοντα χώρου,
-δημιουργία περιβαλλοντικά υπεύθυνων μαθητών και μετέπειτα πολιτών, λόγω της διαβίωσής τους σε ένα ενεργειακά αναβαθμισμένο σχολείο σε συνδυασμό με την κατάλληλη προβολή και εκπαίδευσή τους στις αρχές της βιωσιμότητας,
Στον ωφελούμενο πληθυσμό αρχικά συγκαταλέγονται οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και γενικότερα όσοι χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του κτιρίου της Α΄βάθμιας εκπαίδευσης. Τέλος, όλοι οι κάτοικοι πόλης της Καβάλας ωφελούνται μέσω της εξοικονόμησης ενέργειας και των αποτελεσμάτων της συνολικής παρέμβασης στο σχολείο.